دهاقان‌ بیدار

فعالان شبکه های مجازی درپی جنایت آل سعودامشب شعارمرگ برآل سعودسردادند

کدخبر: 23601
دی 13, 1394 در ساعت 11:02 ب.ظ

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دهاقان نا،مر گ بر آل سعود شعاری که امشب ساعت 22 دراکثر کانالهای فضای مجازی دهاقان نمایش داده می شود و در حال گسترش این شعاردرفضا ی مجازی است .

کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با سردادن شعار مرگ بر آل سعود این رژیم را فاسد و کشته شدن شیخ نمر را لکه ننگی بزرگ درسیاهه جنایات آل سعود دانستندو آغاز نابودی آل سعود باقتل شیخ نمر آغاز شد .

تعدادی از کاربران از شعارکلنا شیخ نمر، نمرهرگز نمی میرداستفاده نمودند.

soode