دهاقان‌ بیدار

شاخص ارزیابی سرویس دهنده های ارتباطي اعلام شد

کدخبر: 2693
آذر ۲۸, ۱۳۹۲ در ساعت ۲:۳۲ ب٫ظ

IMG17515888

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اطلاع‌رسانی شهرستان دهاقان “دهاقان‌نا” به نقل از خبرگزاری مهر، براساس این اعلام، ارتقاء كيفيت و كميت شبكه ارتباطي، افزايش رضايت مشتري، ايجاد بستري به منظور رشد توانمنديها و قابليتهاي اپراتور، بررسي وضعيت امكانات و استفاده از استانداردهاي ملي و بين‌المللي، رعايت مفاد پروانه‌هاي اعطائي و مصوبات كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، نحوه تعامل اپراتور و ارزيابي عملكرد فني، حقوقي، مالي و اداري اپراتورها در چارچوب اصول رگولاتوري از متغيرهائي است كه اپراتورهاي سرويسهاي ارتباطي براساس آن ارزيابي مي‌شوند.

در این راستا رويكرد رگولاتوري در ارزیابی سرویس دهنده های ارتباطی، ایجاد جریان در فعالیتها و بازنگري توانمنديهاي اپراتور است و شاخصهاي اعلام شده در چارچوب معيارهاي رهبري و مديريت سازماني، فرايندهاي سازماني، منابع و مشاركتها و منابع انساني مورد ارزيابي قرار می گیرد که نتايج حاصل از آن با معيارهاي نتايج مشتري، نتايج جامعه و نتايج كليدي عملكرد، امتيازدهي مي‌شود.

از این رو برای اطلاع اپراتورها، مدل ارزيابي ارائه‌كنندگان خدمات سرويسهاي ارتباطي شامل خدمات تلفن ثابت، سيار و پستي و الگوي مربوط به آن در پورتال سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در بخش معرفي سازمان، معاونت نظارت و اعمال مقررات، دفتر نظارت بر سرويسهاي ارتباطي، نظارت بر اتصال متقابل و ارزيابي عملكرد بارگذاري شده است.

نتايج ارزيابي اپراتورهاي ارائه‌دهنده خدمات سرويسهاي ارتباطي در چهارمين جشنواره فاوا در ارديبهشت 93 اعلام مي‌شود.