دهاقان‌ بیدار
09:32 - پنجشنبه 19 دی 1392

برای پرسپولیس برنامه سه ساله دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو بازی آینده مخصوصاً مقابل فولاد و استقلال تکلیف خیلی چیزها روشن می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اطلاع‌رسانی شهرستان دهاقان “دهاقان‌نا” به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، علی دایی، ابتدا در خصوص بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به شرایط فولاد خوزستان و تعقیب ما در جدول بازی بسیار سخت و حساسی را پیش رو داریم.

وی افزود: ما در اهواز میهمان فولاد هستیم و واقعاً فولاد در چند بازی گذشته خود نشان داده تیمی بسیار خطرناک مخصوصاً در خطوط هجومی است پس ما کار بسیار دشواری داریم و این را می‌دانیم که در دو بازی آینده حکم و خیلی از مسائل و تکلیف‌های لیگ برتر برای قهرمانی روشن می‌شود.

دایی ادامه داد:‌ما در دو بازی آینده با دو حریف مستقیم خود مقابله می‌کنیم و باید با تمام وجود برای گرفتن 6 امتیاز تلاش کنیم. کار خیلی سخت است اما من به بچه‌هایم امیدوارم و انشالله مثل همیشه با قدرت در میدان‌ها حاضر می‌شوند و به نتایج دلخواه می‌رسیم. ما 6 امتیاز دو بازی آینده را می‌خواهیم. و

یدر باره عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: از روز اولی که آمدیم با برنامه بازیکنانمان را جذب کردیم واقعاً ما بهترین خط دفاع ایران را داریم حتی در هافبک و خط حمله هم بازیکنان خیلی خوبی داریم که همه بچه‌ها با هم کمک کردند تا به یک نتیجه خوب برسیم. بچه‌های من فعل خواستن را خیلی خوب صرف کردند و بعد از چند سال پرسپولیس را به موفقیت‌های خیلی خوبی رساندند.

وی درباره ناراحتی‌اش از برخی انتقادها نیز گفت: من نقد را دوست دارم اما نقد با دشمنی فرق دارد. برخی‌ها نقد می‌کنند و من هم همیشه به نقدهای منصفانه احترام می‌گذارم اما برخی‌ها چیزهایی مطرح می‌کنند که با نقد فرق دارد.

وی افزود:‌ مثلاً در مورد همکارانم من به همکارانم اعتقاد قلبی دارم و همیشه سعی می‌کنم در مشاوره‌ای حرف‌های آنها را گوش کنم اما تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم و حرف آخر را هم خودم می‌زنم ولی به نظراتم احترام می‌گذارم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که آیا قول قهرمانی می‌دهید یا خیر گفت: ما همیشه با امید بازی کرده‌ایم اما به هیچ عنوان مثل اول فصل قول قهرمانی می‌دهم من اول فصل هم بارها سؤال از من شد اما قولی نمی‌دهم ولی با تمام وجود برای کسب دو جام و قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی افزود: من پتانسیل لازم را در تیم خودم می‌بینم که در دو جام سربلند و موفق باشد. امیدوارم خواسته‌ها را برآورده کنیم.

وی درباره دربی 78 نیز گفت: دربی و بازی با استقلال همیشه شرایط خاص خودش را داشته مطمئناً ما کار بسیار سخت و حساسی را مقابل فولاد و استقلال داریم و در هر دو بازی شش امتیاز را می‌خواهیم. با تمام وجود تلاش می‌کنیم که به شش امتیاز این دو بازی حساس و سخت برسیم.

دایی درباره جوانگرایی در پرسپولیس و عملکرد بازیکنان جوان خود نیز گفت: از روزی که مربیگری را شروع کردم اعتقاد خاصی به جوانان داشتم این را در رسانه‌ها نیز اعلام کردم اما اگر در کنار این جوانان با تجربه‌ها و بزرگترها به عنوان یک وزنه نباشند بچه‌های جوان اینطور موفق نمی‌شوند.

وی افزود: همیشه حضور با تجربه‌ها بالای سر جوانان راه را برای موفقیت جوانان جویای نام باز کرده است. اگر این کمک و اطمینان نبود جوانان ما نمی‌توانستند درست و مثل الآن باشند ما جوانانی آورده‌ایم که آینده پرسپولیس هستند.

وی افزود:‌ما جوانانی آورده‌ایم که با آمدنشان تا 5 سال دیگر نیز می‌توانند با آمادگی در این کار کنند و کمک کنند همه هم خواست خدا بود من از دوران حضورم در تیم ملی سایپا و خیلی از تیم‌های دیگر کار با جوانان را دوست داشتم و به سمت آنها روی بردم اما این جوانان بدون کمک با تجربه‌ها نمی‌توانند به خواسته خود برسند. جوانان باید آرام آرام بروند رو به جلو تا جای بزرگان را بگیرند.

وی درباره خوشحالی‌های عجیب غلامپور نیز گفت: احساسی شدن غلامپور نشان دهنده غیرت و تعصب بهزاد است غلامپور در هر تیمی که با من بوده جزء سه مربی دروازه‌بان‌های خوب ایران به شمار می‌رود او از لحاظ فنی و اخلاقی من همیشه او را مانند سایر دستیارانم قبول داشته و دارم و اگر نفر اول در بین بهرترین‌ها نباشد نفر سوم است. او در مسائل فنی و اخلاقی واقعاً کار خودش را بلد است و بسیار انسان بزرگی است. بهزاد با من در تیم ملی و برخی تیم‌ها کار کرده و به نظرم جزو بهترین‌ةا است من از او شناخت کامل دارم و واقعاً بهزاد را دوست دارم و کارش را قبول دارم چون او را دقیقا می‌شناسم.

دایی درباره آینده خود و پرسپولیس نیز گفت: روزی که مسئولیت قبول کردم برنامه‌ریزی سه ساله داشتم اگر بمانم و اتفاق خاصی رخ ندهد انشالله با برنامه سه ساله در آسیا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. همه چیز دست مدیر مجموعه و خداست که آیا با ما همکاری می‌کنند یا خیر. من در چند مدت گذشته نیز با پرسپولیس کار کردم اما بنابردلایلی رفتم ما مربیان اگر شرایط اجازه دهد هدفهای بزرگی داریم و اگر نشد همینطور که آمدیم، می‌رویم مشکلی ندارد.

سرمربی قرمزپوشان در پایان درباره غیبت چند بازیکنش در دیدار برابر فولاد نیز گفت: قطعاً اگر بازیکنان مصدوم و محروم ما بودند به ما کمک زیادی می‌کردند اما این بازیکنان را در اختیار نداریم و نمی‌توانیم کاری کنیم. امیدوارم بچه‌های دیگر جور این بازیکنان را بکشند ما الآن به دیدار حساس فولاد فکر می‌کنیم و انشالله با تیم کامل بعداً به دربی فکر می‌کنیم ولی باز هم می‌گویم دو بازی آینده تکلیف قهرمانی را تا حدود زیادی مشخص می‌کند چون بازی‌ها رو در روست. ما هم این موضوع را می‌دانیم و قطعاً با تمام توان و تمرکز بالا برای شش امتیاز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار