کاریکاتور/ فلسفه کارت زرد به وزرا از نگاه نماینده بوکان!
کدخبر: 50761
آذر 26, 1396 در ساعت 11:14 ق.ظ
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دهاقان بیدار، به نقل از مکریان؛ محمد محمودی کاریکاتوریست بوکانی این بار برای خلق اثر جدیدش به سراغ تذکرات و کارت های زرد صادر شده از سوی نماینده شهرش خطاب به وزرا رفته و در حالی که تلاش کرده نارضایتی از عملکرد قسیم عثمانی را به تصویر بکشد از کارتهای زرد مردمی که برای این نماینده مردم صادر شده پرده برداشته است.
تمامی حقوق برای پایگاه خبری دهاقان بیدار محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد.