۳ وزارتخانه مسئول تخصیص ارز هستند نه بانک مرکزی
کدخبر: 67394
مهر 9, 1397 در ساعت 10:40 ق.ظ
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دهاقان بیدار،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بانک مرکزی اعلام کرد: روند پرداخت ارز دولتی به واردکنندگان کالا از تیرماه سال جاری تغییر کرده و سه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و بهداشت به عنوان مرجع و مسئول تصمیمگیری در ارتباط با تخصیص ارز به واردکنندگان کالا براساس اولویت عمل میکنند.
تمامی حقوق برای پایگاه خبری دهاقان بیدار محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد.