دهاقان‌ بیدار
10:40 - سه‌شنبه 17 مهر 1397

معاون جهانگیری استعفا داد

معاون معاون اول رئیس‌جمهور استعفا داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دهاقان بیدار،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این کناره‌گیری به دلیل بازنشسته شدن رضوی عنوان شده است که پس از ابلاغ قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان به دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار