قبض موبایل میلیونی وزیر ارتباطات!
کدخبر: 67971
آبان 1, 1397 در ساعت 11:40 ق.ظ
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دهاقان بیدار،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آذری جهرمی امروز روی خط حالاخورشید در پاسخ به گلایه رشیدپور از گران شدن بستههای اینترنتی گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم، من خودم هم بسته اینترنتی میخرم که روی قبض آخرماه پرداخت میکنم، این ماه قبض موبایل من یک میلیون و ٢٠٠هزارتومان آمده است!
تمامی حقوق برای پایگاه خبری دهاقان بیدار محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد.