افتتاح بیمارستان شهدای شهرستان دهاقان
کدخبر: 87
شهریور 31, 1392 در ساعت 2:59 ب.ظ
در اين برنامه كه جناب آقاي دكتر رحيمي معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشكي ، فرماندار محترم شهرستان ، امام جمعه محترم و جمعي از مسئولين استان و شهرستان نيز حضور داشتند ، بيمارستان 32 تختخوابي شهداي دهاقان در زميني به مساحت 1700 متر مربع و با هزينه اي بالغ بر 3 ميليارد و 400 ميليون تومان با پيگيريهاي شبانه روزي مديريت و پرسنل مربوطه شبكه افتتاح گرديد .
تمامی حقوق برای پایگاه خبری دهاقان بیدار محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد.