شاه ویسی با بیان اینکه دیدگاه دو طرف ایرانی و اروپایی مبتنی بر چارچوب های برد_برد تعریف می شود گفت: برای ادامه آنچه که از آن به عنوان ظرفیت های راهبردی برای استمراربخشی به دوره برجام شناخته می شود،باید روابط اقتصادی میان ایران و اتحادیه اروپا تعریف شود
دانشجویان دهاقانی در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر ظریف نوشتند: آیا خبر دارید کشور به وابستگی سیاسی در حوزه ارتباطات دچار شده و بیش از شصت درصد حریم الکترونیک کشور در اختیار تلگرام همین رژیم صهیونیستی قرار دارد و به همین دلیل نخست وزیر این رژیم در اجلاس ایپک، مغرورانه پیشروی تکنولوژیک اسرائیل را بعنوان برگ برنده خود اعلام میکند و ما تنها تماشا میکنیم؟!
درحالی که رهبر مسلمین جهان، مراجع تقلید و مردم خواستار لغو اجرای سند ننگین 2030 شده بودند اما این سند در برخی نقاط کشور درحال اجراست که میتوان به نشاندادن فیلمهای مستهجن و اقدام برای خارجکردن شلوار دانشآموز توسط معلم در کلاس چهارم دبستانی در خراسان جنوبی در هفتههای اخیر اشاره کرد که واکنش جدی مردم در برکناری معلم و پاسخگویی مدیرکل آموزش و پرورش را در پی داشته است.
یک کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه امنیت اروپایی ها به آمریکا گره خوده و آمریکایی ها امنیت آنها را تامین می کنند گفت: وجودپایگاه های مختلف نظامی در کشورهای مختلف از جنگ جهانی دوم به بعد باعث بد عادت شدن اروپایی ها شده و انها باید برای یک بار هم که شده تصمیم نقطعی بگیرند و اظهارات خود مبنی بر ماندن در برجام را عملیاتی کنند.
دولت و وزارت خارجه در مقابل اظهارات توهینآمیز وزیرخارجه آمریکا سکوت کردهاند.
کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان بر دیگر ماه ها، گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و ماه میهمانی بهترین میزبان عالم یعنی خداوند رحمان و رحیم است.
کاش نمایندگان بجای اینکه امروز برجام را در مجلس آتش بزنند، دیروز منافع حزبی شان را آتش می زنند و با واقع بینی بیشتری به مسئله مهمی مانند برجام نگاه می کردند.
این جمهوری اسلامی ایران است که باید از اروپاییها تضمین بگیرد و این چارچوبی است که رهبر معظم انقلاب برای گفتوگو با این کشورها تاکید کردهاند و اجازه دادند در این چارچوب با آنها صحبت شود.
اروپاییها در حالی که آمریکا در برجام بود، جرات نداشتند در مقابل تهدیدات آمریکا موضع بگیرند، حال آقای روحانی چگونه انتظار دارد اروپاییها بعد از خروج آمریکا از برجام و اعمال رسمی تحریمهای جدید و قبلی، تحریمهای ایران را بردارند.
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به دنبال برخی موضعگیریها درباره برجام اطلاعیهای منتشر کرد.