دهاقان‌ بیدار
11:38 - پنجشنبه 19 شهریور 1394

دومین سوگواره تعزیه در دهه دوم محرم در دهاقان برگزار می شود

دومین سوگواره تعزیه در دهه دوم ماه محرم آینده در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دهاقان نا، جلسه هیأت امناء تعزیه خوانی شهرستان در سالن جلسات اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در ساعت 17 برگزار شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان با بیان اینکه دومین سوگواره تعزیه در دهه دوم ماه محرم آینده در حسینیه اعظم دهاقان برگزار می شود اظهار داشت: گروه های تعزیه خوانی باید هیأت امنای خود را هر چه زودتر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی نمایند.
ولی اله توکلی تصریح کرد: سی دی های سوگواره تعزیه سال گذشته که برای نخستین بار در شهرستان برگزار شد، تکثیر و توزیع می شود.
شایان ذکر است در این جلسه سید حسین حجازی برای دومین بار مسئول شورای نمایش های آیینی شهرستان دهاقان انتخاب شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار