دهاقان‌ بیدار
09:17 - یکشنبه 22 شهریور 1394

فاطمه میرباقری فرد رئیس شورای شهر دهاقان شد

در انتخابات شورا برای اولین بار یک بانوی دهاقانی به نام فاطمه میرباقری فرد رییس شورا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دهاقان نا در انتخابات داخلی شورای شهر که روز گذشته برگزار شد فاطمه میرباقری فرد با اکثریت آراء توانست ریاست شورای شهر را به دست بگیرد و نایب رییس عبدالباقی و پس از وی عباس میرباقری به سمت منشی و حسین امیری   به سمت خزانه دار   و محمد رضا حسینی به عنوان عضومعرفی شدند.

فاطمه میرباقری فرد برنامه های خود را در شهرداری توسعه فعالیتهای فرهنگی، عمرانی، حل مشکلات شهری و معضلاتی دانست که با زندگی مردم روبرو می باشد.

وی تشکیل شورای محلی و برگزاری جلساتی با مسئولان جهت پیگیری امورات مردم را از برنامه های شورا دانست و افزود: باید در برطرف کردن مشکلات مردم کوشا بود.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار