دهاقان‌ بیدار
08:30 - دوشنبه 11 آذر 1392

دایی بین دو نیمه بازی قاسم دهنوی را تنبیه کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بین دو نیمه بازی با تراکتورسازی هافبک تیمش را تنبیه کرد.

image15512

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اطلاع‌رسانی شهرستان دهاقان “دهاقان‌نا” به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، قاسم دهنوی در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تعویض شد و حتی روی نیمکت هم نیامد تا خیلی زود شایعه ناراحتی و قهر دهنوی منتشر شود اما دهنوی پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی دهنوی در جمع خبرنگاران گفت که من با اجازه سرمربی تیم در رختکن مانده بودم و مشکلی وجود نداشت. با این حال شنیدیم که علی دایی در رختکن به قاسم دهنوی گفته دل تو با تیم نیست و بهتر است که نیمه دوم هم در همین رختکن بمانی و روی نیمکت نیایی!

به نظر می رسد علی دایی هافبک تیمش را به این ترتیب تنبیه کرده است. البته دهنوی خیلی خوش شانس است زیرا با شکستن پای رضا حقیقی در واقع دایی مجبور می شود دوباره از دهنوی استفاده کند و او را به ترکیب اصلی برگرداند. بنابراین شاید هر دو طرف هم دایی و هم دهنوی این ماجرا را تکذیب کنند اما این اتفاق در رختکن پرسپولیس بین دو نیمه رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار