دهاقان‌ بیدار
18:56 - پنجشنبه 14 آذر 1392

مردم دهاقان امسال هم از کاروان پیاده کربلا استقبال می کنند

مردم شهرستان دهاقان در روز شنبه 16 آذر راس ساعت 15 بعد از ظهر از کاروان پیاده استقبال می کنند.

IMG_1456 )

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اطلاع‌رسانی شهرستان دهاقان “دهاقان‌نا” طبق گفتگوی تلفنی که با مسئول ستاد استقبال کاروان پیاده انجام گرفت مردم شهرستان دهاقان همانند سال های گذشته در روز شنبه 16 آذر در ساعت 15 بعد از ظهر از کاروان پیاده انصارالحسین (علیه السلام) که از مشهد مقدس به سمت کربلای معلا می روند استقبال می کنند. به گفته ی مسئول ستاد استقبال این کاروان پس از ورود به شهرستان در حسینیه اعظم شهرستان نماز را اقامه می کنند و سپس یکشنبه صبح به مسیر خود ادامه می دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.

آخرین اخبار